Småland i mitt hjärta

Nyss hemkommen ifrån Småland. Inga lingonröda tuvor med en natur som är så oehört vacker. Träffade svärföräldrarna och som vanligt hade svärfar många projekt på gång och det snickrades lite här och där. Besökte våra goda vänner Thomas och Martina i Växjö och passade på att nyttja möjligheten att låta mormor och morfar sitta barnvakt. Skönt att få vara vuxen och inte bara förälder, lite då och då också.

Fick för första gången i mitt liv åka lastbil och det var spännande och glädjande nog blev jag inte åksjuk, vilket jag var lite rädd skulle drabba mig.

Tyvärr var vi inte hälsan den bästa under resan men modet var gott och vi är nu åter hemma och njuter i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0